Databáze SIS
Hlavní vlastnosti databázového řešení správy právních požadavků SIS lze shrnout následovně:
-
Průběžně aktualizovaná databáze legislativních předpisů a z nich vyplývajících povinností
-
Víceúrovňová struktura databáze pro lepší přehlednost
-
On-line přístup pro více uživatelů
-
Upozornění na blížící se povinnost prostřednictvím e-mailu
-
Individuální nastavení odpovědných osob a termínů
-
Záznam stavu plnění povinnosti a případných přijatých opatření
-
Možnost rozšíření databáze o jiné specifické požadavky
Registr právních požadavků bude zpracován pomocí databáze přístupné on-line přes webový prohlížeč, kam se uživatel přihlašuje pod svým účtem.
Databáze je tematicky strukturována a obsahuje přehled platných předpisů i z nich vyplývajících povinností. Přehled témat (oblastí) uvedených v databázi je možné zaslat na vyžádání. Záznam každé povinnosti obsahuje její znění a odkaz na předpis. Pro každou povinnost lze libovolně nastavit platnost (např. činnost, zařízení), odpovědnou osobu a plánovaný termín plnění či kontroly plnění povinnosti. Uživatel v databázi může zapisovat termíny splnění, stav plnění či případná nápravná opatření. Lze rovněž nastavit automatickou notifikaci na blížící se termín povinnosti prostřednictvím e-mailu.
Databáze je aktualizována s ohledem na nové, novelizované či zrušené předpisy 1x za měsíc. Změny jsou v databázi vyznačeny.
Na požádání poskytneme přístup pro vyzkoušení práce s aplikací. Zde jsou k dispozici náhledy na databázově zpracovaný přehled požadavků a povinností.