připravujeme
ENACON pomáhá svým klientům zavádět, udržovat a zdokonalovat systémy řízení životního prostředí a bezpečnosti práce v návaznosti na požadavky příslušných norem ISO 14001 a ISO 45001, ale i na specifické požadavky mateřských korporací, které jdou často nad rámec těchto norem
připravujeme
S ohledem na současný trend a důraz na integrovaný přístup vede ENACON své klienty k zavedení integrovaného systému řízení, který spojuje vždy dva i více systémů v jeden celek. Výsledkem je zjednodušení a vyšší efektivita řízení.
Úvodní analýza souladu s právními požadavky a stavu systému řízení vůči požadavkům příslušné normy
Vypracování registru konkrétních legislativních požadavků a povinností
Identifikace a hodnocení významných aspektů a dopadů na životní prostředí a hodnocení pracovních rizik v oblasti bezpečnost práce
Zpracování řídící a provozní dokumentace, případně její zabudování do již zavedených systémů řízení (např. systém řízení kvality)
Zavedení kontrolních postupů a metod pro sledování výkonnosti a účinnosti jednotlivých procesů
Provedení konečného auditu systémů řízení před samotnou certifikací.
Zajišťujeme kontinuální služby pro zlepšování procesů, aktualizaci a správu registru právních požadavků, provádění interních auditů, aktualizaci dokumentů a podporu při řešení provozních záležitostí s vazbou na ochranu životního prostředí a bezpečnost práce
K systematickému přístupu v zajištění trvalého souladu s legislativou ENACON nabízí softwarové řešení správy legislativních požadavků a jejich plnění formou editovatelné databáze SIS zahrnující české i evropské předpisy v oblasti HSE a z nich vyplývajících povinnosti.
Registr právních požadavků je on-line databáze přístupná přes webový prohlížeč, kam se uživatel přihlašuje pod svým účtem.
Databáze je tematicky strukturována a obsahuje přehled platných předpisů i z nich vyplývajících povinností. Záznamy povinností obsahují znění a odkaz na předpis. Pro každou lze libovolně nastavit platnost (např. činnost, zařízení), odpovědnou osobu a plánovaný termín plnění či kontroly plnění povinnosti. Uživatel v databázi může zapisovat termíny splnění, stav plnění či případná nápravná opatření.
Průběžně aktualizovaná databáze legislativních předpisů a z nich vyplývajících povinností
Víceúrovňová struktura databáze pro lepší přehlednost
On-line přístup pro více uživatelů
Upozornění na blížící se povinnost prostřednictvím e-mailu
Individuální nastavení odpovědných osob a termínů
Záznam stavu plnění povinnosti a případných přijatých opatření
Možnost rozšíření databáze o jiné specifické požadavky
Při nastavení automatických notifikaci vás aplikace upozorní na blížící se termín povinnosti prostřednictvím e-mailu.
Databáze je aktualizována s ohledem na nové, novelizované či zrušené předpisy 1x za měsíc. Změny jsou v databázi vyznačeny.
Na požádání poskytneme přístup pro vyzkoušení práce s aplikací.